Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Hibridno delo je nova realnost in se bo kot tako ohranilo tudi v prihodnje. Kot kaže, gre za najustreznejši pristop organizacije dela, kar pa številnim podjetjem trenutno predstavlja velik izziv. Nova raziskava je pokazala, da je hibridni način dela za mnoga podjetja prednostna izbira, a približno 72% podjetij za tovrstno organizacijo dela še nima pripravljene jasne strategije. Ugotovitve druge raziskave so pokazale, da le en od štirih zaposlenih meni, da je njegovo podjetje »zelo pripravljeno« na prihodnost hibridnega načina dela. Slednje pomeni, da je treba storiti več za uvedbo in integriranje hibridnega dela ter s tem posledično preoblikovanje izkušnje zaposlenih. Moduli aplikacije za zaposlene podjetja Softline, kot je aplikacija za vzdrževanje pisarne, podjetjem pomagajo pri razvoju lastnega poslovanja s hibridnim načinom dela in zagotavljajo kakovostno izkušnjo zaposlenih z uporabo aplikacij Microsoft Power Apps ki se ponašajo z »low code – no code«. (zaposleni tako ne potrebujejo poglobljenega znanja programskih jezikov za upravlajnje in razvoj aplikacije).
V hibridnem delovnem okolju se lahko pisarne in pisarniška sredstva hitro obrabijo – zlasti če si zaposleni delijo resorse kot so mize, sejne sobe, pisarniška oprema, itd.. Za zagotavljanje dobrih izkušenj zaposlenih s hibridnim delovnim modelom je pomembno, da lahko podjetja spremljajo stanje posameznih resorsov in so o morebitnih manjkih, nedelovanju ali poškodbah takoj obveščena. Rešitev za ta izziv je aplikacija za vzdrževanje pisarne, ki zaposlenim omogoča, da vodji pisarne kar prek svojih telefonov prijavijo katero koli težavo na način, da opredelijo kraj, posredujejo fotografijo, kratek opis in druge podrobnosti o težavi. Obvestilo, poslano vodji pisarne sproži postopek in pošlje obvestilo tudi pristojnemu oddelku, ki se loti reševanja težave. Če je isto težavo že prijavil drug sodelavec, aplikacija to zazna in avtomatsko pošlje povratno informacijo. Kljub omenjenemu, je novo prijavo mogoče dodati k že obstoječi, če sta težavi povezani. Zaposleni si lahko ogledajo predhodno prijavljene težave v časovnem zaporedju, na zaslonu »My Reported Issues« (Moje prijave težav), vključno s stanjem prijav (na primer »new« (novo), »in-progress« (v teku), »fixed« (urejeno)).
Vodje pisarn, trgovin, receptorji in zaposleni s podobnim vlogami ter odgovornostmi, lahko na svojih računalnikih uporabljajo aplikacijo »office manager's«, kamor se zabeležene prijave pošiljajo. Tam si lahko ogledajo seznam vseh težav, ki so jih prijavili zaposleni. Ko vodja pisarne odpre prijavo, si lahko ogleda vse informacije zaposlenega, ki je prijavil težavo (kraj, fotografija, podrobnosti, kratek opis) in se na podlagi tega odloči kako ukrepati:
- Stanje »brez ukrepanja« pomeni, da je bila prijava pregledana, vendar ni treba ukrepati;
- Stanje »posredovano« pomeni, da je bila prijava posredovana ekipi, ki je pristojna za odpravo težave. V tem primeru vodja pisarne določi datum, do katerega mora pristojna ekipa težavo odpraviti. Če je treba, lahko vodja pisarne zabeleži nekaj dodatnih komentarjev za ekipo. Ekipa, ki ji je težava posredovana, o tem prejme e-poštno obvestilo;
- Stanje »potrditev« pomeni zapiranje zahtevka in pošiljanje potrditve zaposlenemu, ki je prijavil težavo. Vodja pisarne lahko zapre zahtevek, ko je od pristojne ekipe prejel potrditev, da je težava odpravljena.
Ko je težava odpravljena, se odstrani s seznama, vendar ostane vidna v zavihku »Reports« (Prijave), med odpravljenimi težavami. V standardnem okolju aplikacije za vzdrževanje pisarne se predpostavlja, da se vsa komunikacija izvaja po e-pošti, je pa kljub temu mogoče na zahtevo stranke spremeniti vse nastavitve in vsak posamezen korak postopka.
Aplikacijo za vzdrževanje pisarne je mogoče uporabljati kot samostojno aplikacijo ali kot del aplikacije za zaposlene med več drugimi moduli, ki jih podjetje zagotavlja svojim zaposlenim. Aplikacija lahko deluje v rešitvi Microsoft Teams ali kot mobilna aplikacija na mobilnem telefonu zaposlenega. Tisti, ki upravljajo pisarno in vzdrževanje, lahko aplikacijo za vodje pisarne uporabljajo tudi na svojem namiznem računalniku, saj potrebujejo vpogled v podrobnejše informacije.
Aplikacija za zaposlene podjetja Softline uporabnikom zagotavlja več modulov za hibridni način dela, kot so rezervacija delovnega prostora, rezervacija parkirnega mesta, naročanje pisarniškega materiala, »onboarding« kadrov, poročila sestankov, odobritev dopusta zaposlenih, viri v skupni rabi, beleženje prisotnosti itd.. Vse module je mogoče uporabljati v obstoječi obliki, prav tako pa jih je mogoče preprosto spremeniti glede na potrebe stranke v roku enega ali dveh mesecev. Funkcije aplikacij in modulov je mogoče nenehno izboljševati na podlagi potreb podjetja - začnite uporabljati aplikacijo, preverite statistiko ter poročila in iz slednjih ugotovite, kako zaposleni uporabljajo določeno funkcijo. Na podlagi tega lahko aplikacijo kadarkoli prilagodite. Kliknite in preberite več podrobnosti o naši aplikaciji za rezervacijo delovnega prostora ali našem modulu za naročanje pisarniškega materiala. Poleg tega si lahko ogledate tudi videoposnetek o naši aplikaciji za rezervacijo parkirnih mest.
Če želite začeti ustvarjati svoj lastni sistem organizacije hibridnega dela v podjetju in s tem hkrati izboljšati izkušnjo zaposlenih, nas kontaktirajte!