Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Danes nismo več isti ljudje, kot tisti, ki so leta 2020 zapustili svoje pisarne in pričeli z delom od doma. Kolektivne izkušnje zadnjih dveh let so pustile trajen pečat in bistveno spremenile način, kako opredeljujemo vlogo dela v našem življenju. Microsoftov novi Work Trend Index za leto 2022 je te ugotovitve še okrepil. Pokazal je namreč, da imajo zaposleni nov pogled vrednotenja delovnega procesa, da se menedžerji počutijo zagozdene med pričakovanji vodstva in zaposlenih, ter da morajo vodje nekako upravičiti delo v pisarni. Prilagodljivo delo še ne pomeni, da so zaposleni »vedno dosegljivi«, obnova družbenega kapitala pa je v hibridnem svetu drugačna.
Za prilagoditev novemu, hibrinemu načinu dela, morajo organizacije ne le nadgraditi svoje IT-sisteme, temveč je potrebno prilagoditi tudi celoten način poslovanja. Svojim zaposlenim morajo tako omogočiti dostop do „sodobnih storitev“ na delovnem mestu. Povpraševanja in zahteve po digitalnih rešitvah ter avtomatizaciji nenehno naraščaj o. Organizacije tako iščejo nove načine pospeševanja inovacij aplikacij in rešitev z večjo učinkovitostjo, varnostjo in skladnostjo.
V podjetje Softline smo tovrstne spremembe prepoznali že zgodaj. Ugotovili smo, sprva v lastni organizaciji in nato prek naših strank, da je podpora medsebojnem sodelovanju znotraj organizacije ključ do uspeha v novem svetu hibridnega dela. V podjetju Softline ponujamo storitve hibridnega delovnega okolja v skladu s specifičnimi potrebami posamezne organizacije. Ponujamo standardne, napredne in premium funkcije preko aplikacij Microsoft Power Apps, ki so integrirane v Microsoft Teams in v storitev za shranjevanje v oblaku Dataverse za Teams. Vse naročnine na Microsoft 365 vključujejo osnovno funkcionalnost PowerApps, tako da je prve korake moč narediti brez dodatnih stroškov licenciranja. V podjetju Softline si prizadevamo zagotoviti, da so strankini stroški usmerjeni predvsem v razvoj prilagojenih rešitev.
Razvoj hibridnega dela se začne z opredelitvijo kaj organizacije potrebujejo, kakšna so njihova poslovna pravila in kakšni so njihovi pogoji postavitve hibridnega okolja. Kot prvi korak organizacije opredelijo pravila za skupno rabo resorsov, zmogljivosti delovnih mest, opreme, prostorov in storitev za zaposlene, vključene v to hibridno delovno okolje. Prav tako so v začetku pomembne informacije o uporabi različnih orodij in storitev, saj to odločevalcem omogoči, da le-te analizirajo, prilagodijo ter omogočijo njihov nadaljnji razvoj glede na realne potrebe. Dva najpogostejša scenarija sta aplikaciji za rezervacijo mize in rezervacijo parkirnega mesta, ki organizacijam pomagata optimizirati število in uporabo razpoložljivih mest. V podjetju Softline imamo izkušnje z razvojem rešitev Power Apps – tukaj si lahko preberete o razvoju naše aplikacije za rezervacijo mize, tukaj pa si lahko ogledate videoposnetek o razvoju aplikacije za rezervacijo parkirnega mesta.
Šele ko podjetja začnejo uporabljati storitve hibridnega dela, spoznajo neizčrpen potencial, ki ga le-to nudi. Razvoj se nenehno nadaljuje z dodajanjem naprednejših funkcij, ki že prilagojenim ter natančno nastavljenim pravilom procesov dodajo še več funkcionalnosti. Spreminjanje tako standardnih, kot tudi prilagojenih pravil je hitro in preprosto, uvedba novih pravil pa traja le nekaj tednov. Ob začetku uvajanja novih funkcij v organizacijo, so takoj na voljo tudi podatki o porabi virov, ki služijo kot pomoč pri nadaljnji optimizaciji. Optimizacija virov pogosto pomeni, da vire hibridnega delovnega okolja uporablja več ljudi, zato je izredno pomembno, da so jim na voljo v ustreznem stanju. Z aplikacijo za sledenje delovnega okolja je mogoče izboljšati izkušnjo zaposlenih v pisarni, saj lahko delavci v primeru kakršne koli težave ali okvare preprosto in hitro, preko svojega mobilnega telefona, o tem obvestijo ustrezen oddelek.
Prav tako smo v podjetju Softline usposobljeni za razvoj premium funkcionalnosti in inovativnih rešitev, kot na primer razvoj prilagojene funkcije igrifikacije. Tovrstna izkušnja zaposlene zagotovo popelje stopničko višje v novem, prilagodljivem hibridnem delovnem okolju.
Ne glede na to, ali je vaše podjetje v procesu implementacije hibridnega dela ali pa ga želi zgolj še dodatno razvijati in prilagoditi specifičnim potrebam, je podjetje Softline, z visoko stopnjo strokovnega znanja, zagotovo najboljši partner. Kontaktirajte nas, naši Power Platform strokovnjaki pa bodo organizirali sestanek z vami.