Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Ko svet vstopa v novo, po-epidemijsko obdobje, lahko pričakujemo razvoj novih, zanimivih in inovativnih načinov dela. Nekatera podjetja od zaposlenih zahtevajo, da se vrnejo v pisarne, spet druga pa dajejo prednost delu na daljavo in niti nimajo fizičnih pisarn. Kakorkoli že, večina podjetij podpira model hibridnega načina dela. Kot kažejo raziskave, gre za model, ki so mu zaposleni bolj naklonjeni in za katerega pričakujejo, da jim ga bodo delodajalci omogočili. Globalna raziskava o počutju zaposlenih na delovnem mestu, o njihovih strahovih, upih in občutkih iz leta 2022 (izvirno: »Global Workforce Hopes and Fears«) podjetja PwC je pokazala, da ima 62 % anketirancev raje kombinacijo dela v pisarni in dela na daljavo, 63 % vprašanih pa pričakuje od svojega podjetja, da jim bo tovrstni pristop ponudilo v naslednjih 12 mesecih.
V podjetju Softline smo z uporabo Microsoft Power Platform in Power Apps razvili aplikacijo za zaposlene z različnimi moduli. Le-te je mogoče preprosto razširiti ter prilagoditi nenehno spreminjajočim se potrebam podjetja. Aplikacija za zaposlene lahko vključuje katere koli module, ki jih podjetje potrebuje - na primer moduli za rezervacijo delovnega prostora, rezervacijo parkirnih mest, naročanje pisarniškega materiala, vzdrževanje pisarne itd.. Zmožnosti modulov so brezmejne, saj se lahko posebej prilagodijo potrebam podjetja. Enako velja tudi za videz aplikacij, ki je oblikovan na način, da se ujema oz. da ustreza blagovni znamki podjetja. Zaposleni uporabljajo aplikacijo kot samostojno aplikacijo na mobilnem telefonu ali v Microsoft Teams-u, kar podjetjem prav tako pomaga okrepiti notranjo komunikacijo s svojimi zaposlenimi. Aplikacija za zaposlene in vsi njeni moduli zagotavljajo statistiko in poročila o uporabi, kar podjetjem pomaga pri napovedovanju in prilagajanju storitev na podlagi uporabe določenih funkcij. Aplikacija za zaposlene podjetja Softline pomaga podjetjem avtomatizirati postopke in posledično izboljšati izkušnje zaposlenih.
Ekipa podjetja Softline omenjene storitve za hibridni način dela razvija prek aplikacij Power Apps in jih nato implementira v mesecu ali dveh. Aplikacija se preprosto, hitro in stroškovno učinkovito zgradi v okviru Microsoftovega ekosistema podjetja. Integrira se v Microsoft Teams-e, v ozadju pa uporablja SharePoint Online ali Dataverse za shranjevanje podatkov. Pri podjetju Softline vam lahko zagotovimo več standardnih modulov, vsakega med njimi pa lahko prilagodimo vašim specifičnim potrebam. Ne glede na to, ali začnete zgolj z modulom za naročanje pisarniškega materiala oz. s katerim drugim, ali pa naročite več modulov hkrati, jih lahko naša ekipa prilagodi vašim zahtevam in jih v celoti implementira že v roku nekaj mesecev.
Modul za naročanje pisarniškega materiala
Upravljanje pisarniškega materiala je velik izziv za podjetja, pri čemer je proaktiven pristop ključ do uspeha, saj pripomore k lažjemu sledenju količinam in porabi. Modul za naročanje pisarniškega materiala v okviru naše aplikacije pospeši in poenostavi celoten postopek ter hkrati omogoča lažje sledenje in napovedovanje potreb. Rešitev se lahko posebej prilagodi kateri koli potrebi podjetja, kar pomeni, da jo lahko uporabljate kot preprost modul za naročanje pisarniškega materiala samo za postopek zbiranja ter združevanja in potrjevanja zahtev, ali pa kot napredno različico, ki vključuje tudi korake odobritve, naročilnice, nabave ali razpise.
Modul vključuje seznam z vsemi artikli, ki so na voljo zaposlenim. Zaposlenim tako ni potrebno storiti nič drugega kot odpreti aplikacijo na telefonu ali v Microsoft Teamsu in posredovati postavke, ki jih želijo naročiti. Skrbniki lahko v nastavitvah določijo uporabniške skupine s svojimi omejitvami naročanja, ter hkrati spreminjajo seznam artiklov, člane skupine ter omejitve naročanja. Pravila postopkov naročanja v nastavitvah so prilagodljiva in jih lahko skrbniki preprosto upravljajo brez predhodnega IT-znanja.
Naslednji standardni postopek za naročanje pisarniškega materiala je mogoče prilagoditi v skladu s trenutnim »manualnim postopkom« podjetja:
- Z uporabo funkcije »order stationery« (naročanje pisarniških potrebščin) lahko zaposleni s seznama artiklov, ki so jim na voljo, izberejo pisarniški material, ki ga potrebujejo.
- Ko je naročilo oddano, se združi z naročili drugih zaposlenih.
- V rednih časovnih presledkih (na primer vsak drugi teden) vodja pisarne ustvari »supplies purchase requisition form« (obrazec naročilnice za nabavo pisarniškega materiala) in ga pošlje nadrejenemu v odobritev.
- Če nadrejeni naročilo zavrne, mora navesti razlog zavrnitve, vodja pisarne pa na podlagi tega komentarja spremeni naročilo, da to ustreza zahtevam in ga ponovno odda v potrjevanje.
- Če je naročilo sprejeto, ga vodja pisarne pošlje v računovodstvo in zahteva naročilnico.
- Po prejemu naročilnice se le-ta posreduje nabavi, nabava pa preko dobavitelja opravi nakup.
Naše storitve za hibridni način dela, zasnovane na Microsoft Power Platform, je mogoče enostavno in hitro prilagoditi specifičnim potrebam vašega podjetja. Stopite v stik z nami, zaupajte nam svoje želje in naše module v aplikaciji za zaposlene bomo prilagodili tako, da bodo ustrezali vašim specifičnim potrebam.