Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Po pandemiji bo za številna podjetja izmensko delo v pisarni in od doma postalo povsem običajno. Raziskava (Now Organizations Must Manage a More Complex, Hybrid Workforce), ki jo je leta 2020 podjetje Gartner opravilo s 127 vodji podjetij, je pokazala, da 82 % vodij podjetij načrtuje zaposlenim deloma omogočiti tudi delo na daljavo. Novo poročilo podjetja PwC (It's Time to Reimagine Where and How Work Will Get Done) je pokazalo, da 55 % delavcev raje dela na daljavo tri dni v tednu, medtem ko 68 % ameriških vodstvenih delavcev meni, da bi morali biti delavci v pisarni vsaj tri dni na teden. Posledično bodo organizacije zaradi hibridnega dela uporabljale manj pisarniških prostorov, kar pomeni manjše število delovnih prostorov in uvedba politike delovnih prostorov v skupni rabi. Aplikacija za rezervacijo delovnega prostora olajša skupno rabo delovnih prostorov za podjetje in tudi za zaposlene.
Microsoft Power Platform in Power Apps
Microsoft Power Platform je skupni izraz za (trenutno) štiri Microsoftove rešitve, Power BI, Power Apps, Power Automate in Power Virtual Agents. Microsoft Power Platform omogoča, da so digitalne informacije dostopne netehničnim končnim uporabnikom, saj zagotavlja tehnologije, ki uporabniku omogočajo, da s podatki naredi več brez znanja o šifriranju.
Power Apps rešuje poslovne težave z intuitivnimi vizualnimi orodji, ki ne zahtevajo šifriranja, delujejo hitreje s platformo, ki omogoča integracijo in distribucijo podatkov, ter platformo razširjajo z gradniki za strokovne razvijalce. Omogoča ustvarjanje širokega nabora scenarijev za aplikacije, ki digitalno preoblikovanje prenesejo v ročne in zastarele procese. Poleg tega organizacijam, ki že uporabljajo rešitve Microsoft Cloud, ni treba opraviti ocene skladnosti in zasebnosti pri uporabi aplikacije Power Apps, saj je podprta z enakimi obvezami, ki jih Microsoft ponuja za vse njihove storitve.
Power Apps je idealna rešitev za velika in majhna podjetja, saj je v Microsoftovem ekosistemu mogoče preprosto, hitro in stroškovno učinkovito zgraditi edinstvene rešitve. Na primer, naša ekipa Softline je s pomočjo Power Apps razvila aplikacijo za rezervacijo delovnega prostora in rezervacijo parkirnih mest in jo uvedla v enem mesecu.
Razvoj aplikacije za rezervacijo delovnega prostora v Microsoft Power Apps
Ena od strank podjetja Softline se je odločila za prehod na hibridno delo s 30–50-% razpoložljivostjo delovnih prostorov. Podjetje je postopek rezervacije, odobritve in modifikacije delovnega prostora najprej opravljalo ročno, vendar je v nekaj tednih ugotovilo, da je potrebna enostavnejša in hitrejša avtomatizirana rešitev. Ker podjetje uporablja storitev Microsoft Teams, je vodstvo iskalo rešitev, ki je združljiva z Microsoft Teams. Naši razvijalci so predlagali uporabo Microsoft Power Apps s prednostmi »malo šifriranja – brez šifriranja« za razvoj potrebne aplikacije, ki bo integrirana v Microsoft Teams, za shranjevanje podatkov pa bo v ozadju uporabljala SharePoint Online.
Podjetje je imelo jasen koncept aplikacije za rezervacijo delovnih prostorov, ki je bistveno olajšal naše delo. Najpomembnejše zahteve so bile naslednje:
- Aplikacija mora prikazati lokacije, stavbe, pisarne.
- Delovni prostori so prikazani kot na voljo, rezervirani in izbrani, prav tako ni mogoče izbrati rezerviranih delovnih prostorov.
- E-poštno sporočilo o rezervaciji delovnega prostora, opomnik o rezervaciji en dan prej in e-poštno sporočilo naslednji dan.
- Če ima lokacija parkirno mesto, mora biti na voljo tudi rezervacija za parkirišče.
- Do aplikacije je mogoče dostopati samo prek storitve Microsoft Teams z računom Teams, kar pomeni, da lahko uporabniki rezervirajo poslovni prostor samo zase.
- Nadzorna plošča prikazuje uporabnikove prejšnje in prihodnje rezervacije za 30 dni.
- Za prihodnje spremembe in teste je na voljo povezava za testiranje in razvoj.
- Aplikacija ima različne ravni pooblastil, na primer zaposlenega, skrbnika in poizvedbo.
Naša aplikacija za rezervacijo delovnega prostora omogoča hitro iskanje in rezervacijo delovnega prostora na poti. Poleg samega seznama rezervacij smo razvili tudi možnost »zaposleni za določen dan«, ki vsebuje povzetek o tem, kateri zaposleni bo v določeni stavbi in pisarni na določeni dan. Možnost podpore skrbnika zaposlenim omogoča, da zaprosijo za pomoč IT-strokovnjaka. Zgradbe in delovne prostore lahko v ozadju spreminja skrbnik, ki ni nujno IT-skrbnik. Aplikacija je razvita tako preprosto, da jo je mogoče enostavno uporabljati brez IT-znanja.
Na seznamu rezervacij uporabniki vidijo svoje prejšnje in prihodnje rezervacije, ki jih je mogoče tudi spremeniti in izbrisati. Postopek rezervacije delovnega prostora se začne z izbiro lokacije, nato stavbe in pisarne. E-poštni naslov se izpolni samodejno prek uporabnikovega računa Teams. Uporabnik lahko delovni prostor rezervira samo od naslednjega dne naprej. Če ima stavba parkirna mesta, se v aplikacijo samodejno vgradi vprašanje, ki vpraša tudi o potrebi po parkirnem mestu. Aplikacija prikazuje vse delovne prostore, pri čemer so prosti, rezervirani in izbrani označeni z različnimi barvami. Po rezervaciji delovnega prostora uporabniki vidijo rezervacijo na svojem seznamu rezervacij, kjer lahko spreminjajo in brišejo svoje prihodnje rezervacije. Avtomatizacija poskrbi, da uporabnik v roku ene minute samodejno prejme e-poštno sporočilo in obvestilo za klepet v storitvi Microsoft Teams s podatki o svoji rezervaciji, dan pred rezervacijo pa tudi opomnik. Aplikacija uporabnikom ponuja povezavo, kjer lahko poiščejo uporabniški priročnik, medtem ko jim informacijska plošča posreduje nasvete in pomoč.
Ena od neverjetnih prednosti aplikacije Power Apps je ta, da jo je mogoče enostavno prilagoditi potrebam podjetja. To je lahko rezervacija delovnega prostora, onboarding kadrov, zajem sestankov, odobritev dopusta zaposlenih, vir v skupni rabi itd. Podjetje Softline vam lahko ponudi hitro in stroškovno učinkovito rešitev z uporabo Microsoft Power Apps. Obrnite se na nas, sporočite svoje zahteve, mi pa bomo poiskali in razvili najboljšo rešitev za vas.