Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Podjetja so pod nenehnim pritiskom, da razširijo obseg svojih storitev, povečajo zavezanost strankam in razvijejo različne poslovne dejavnosti. Vendar pa tradicionalne IT rešitve ne morejo dohajati teh sprememb, zato storitve v oblaku postajajo čedalje bolj pomembne. Uspeh vodilnih v gospodarstvu je danes v celoti odvisen od sprejetih IT rešitev.
Veliko upravljavcev se ne zaveda (včasih znatnih) možnosti varčevanja, ki jih omogočajo oblaki. S primerno izbranim oblakom lahko enostavno izpolnimo stalno potrebo po poslovni agilnosti, uporaba sodobnih delovnih procesov (AI, IoT, mikrostoritve itd.) pa je ne le cenejša, ampak tudi hitrejša. Kakovostna oblačna infrastruktura je bolj prilagodljiva in ekonomična od obstoječih t.i. on-premise sistemov, poleg tega pa je lahko tudi ugodnejša v smislu zanesljivosti, razpoložljivosti, varstva podatkov in skladnosti s predpisi.
Prednosti, ki jih ponujajo različne rešitve v oblaku, se lahko uspešno uporabijo tako v informacijski tehnologiji, kot tudi pri upravljanju odnosov s strankami in trženju. To je pomembno predvsem zaradi implikacij na področju inovacij. Storitve v oblaku odpirajo nove možnosti, ki so bile prej omejene zaradi nefleksibilne informacijske tehnologije. Tretjini podjetij se je že zgodilo, da je zmogljivost strežnikov nenadoma postala nezadostna. Vendar pa je običajno le eden od desetih vodstvenih delavcev1 težavo rešil s pomočjo oblaka, drugi pa so se zatekli k tradicionalni, dragi in dolgotrajni metodi posamezne razširitve.
Preprosto do oblaka
Podjetje Softline s svojimi bogatimi izkušnjami na mednarodnih trgih in več kot 60.000 strankami ponuja celovito pomoč pri prehodu na Microsoft Azure. Načrtovanje selitve se začne z definiranjem posebnih poslovnih ciljev in varnostnih zahtev ter natančno oceno stroškov, vključno z donosnostjo naložbe (ROI). Sledijo priprava podrobnega urnika, oblikovanje arhitekture in določanje nepogrešljivih orodij, ki so potrebna za potek dela pri stranki. Po nastavitvi želenega okolja in izvedbi selitve sledi temeljito preverjanje kakovosti in testiranje.
Podpora po prehodu
Podjetje Softline svojim strankam nudi podporo tudi po uspešno opravljenem prehodu. S ponudbo usposabljanj in svetovalnih storitev za optimalno uporabo okolja v oblaku si nenehno prizadevamo ohranjati visoko raven kakovosti delovanja. Kot del podpore je na voljo tudi posebna storitev upravljanja, ki vključuje spremljanje 24 ur na dan, 7 dni v tednu, tehnično pomoč v manj kot 7 minutah na podlagi pogodb o ravni storitev (SLA), upravljanje varnosti in skladnosti ter neprekinjeno optimizacijo stroškov.
Verodostojen partner
Podjetje Softline je globalni partner podjetja Microsoft od leta 1994. Leta 2002 je od podjetja s sedežem v Redmondu prejelo status ponudnika licenčnih rešitev, zdaj pa se je razširilo na 30 držav in doseglo 18 od 20 Microsoftovih kompetenc. Zaradi svoje strokovnosti in zanesljivosti je bilo podjetje Softline decembra 2019 nagrajeno s certifikatom strokovni ponudnik upravljanih storitev Microsoft Azure. Podjetje Softline na podlagi svojega strokovnega znanja in Microsoftovega oblaka ponuja celovit paket storitev Azure, ki vključuje oceno, selitev, upravljanje in optimizacijo.
1: Poročilo podjetja BellResearch za podjetja z več kot 100 osebnimi računalniki, ki ga je naročila podružnica Microsoft Madžarska, marec 2018.