Še nedavno je prevladovalo mnenje, da je poslovna programska oprema namenjena izključno velikim podjetjem.
Danes pa so sodobne rešitve predpogoj za vsako rastoče podjetje. Vedno bolj dinamično okolje, timsko delo na daljavo, vedno večji nabor strank in količina naročil zahtevajo še učinkovitejše upravljanje in avtomatizacijo procesov za podporo strankam..
Ali je Cloud PBX prava rešitev za vaše podjetje?
Pri našem delu se večkrat srečamo s podjetji, ki niti ne želijo začeti razmišljati o uvajanju tovrstnih inovativnih rešitev. Običajno jih teži eno vprašanje: Si naše podjetje lahko privošči takšne prefinjene rešitve? Naš odgovor je, da je pravo vprašanje: si lahko privoščite, da ne bi posodobili svojih poslovnih procesov?
Komunikacijski sistem CallFlow Cloud PBX bi lahko bil popolna rešitev za boljšo komunikacijo s strankami in partnerji. Deluje tako v majhnih in srednjih kot tudi velikih podjetjih, kot so bančne in finančne ustanove, e-trgovine, recepcije in telefonska komunikacija v podjetju samem.
PREDNOSTI
Kaj bo najbolj olajšalo vaše poslovanje:
- Preprosta vzpostavitev in brez stroškov vzdrževanja
Vse to prepustite nam in se osredotočite na poslovanje.
- Brez naložb
Cloud PBX je rešitev, ki od vas ne zahteva nakupa nove strojne ali programske opreme. Vse, kar potrebujete je računalnik ali mobilna naprava z internetno povezavo. Nekatere stranke se raje povežejo s slušalkami, druge pa raje uporabljajo običajne telefone (IP telefoni), na katere so navajene.
- Integracija z drugimi programskimi rešitvami
Komunikacijska platforma Cloud PBX se popolnoma integrira z vsemi sistemi CRM in ERP. Prek integracij se vsakdo lahko poveže z najpogosteje uporabljenimi pisarniškimi programskimi izdelki in jih tako izkoristi v največji možni meri.
Sistem Cloud PBX je združljiv z Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365, Microsoft 365, Oracle Netsuite in drugimi priljubljenimi rešitvami.
- Kakovostna povezava
Kakovostni zvok v visoki ločljivosti omogoča neovirano komunikacijo s strankami in z drugimi člani vaše ekipe.
- Delo na daljavo
Rešitev PBX v oblaku prinaša številne prednosti za delo na daljavo. S tem telefonskim sistemom niste odvisni od lokacije. Zaposleni lahko delajo od doma ali od drugod, zagotoviti morajo le zanesljivo internetno povezavo.
- Podpira delo na daljavo od kjer koli na svetu.
- Zagotavlja neovirane delovne procese za vse, ki so v karanteni zaradi covida-19.
- Varnost poslovanja
Cloud PBX ima vgrajeni varnostni sistem, ki pokriva večino najpogostejših varnostnih standardov v podjetju.
- Obdržite svoje poslovne telefonske številke ali kupite nove s sistemom Cloud PBX
Ob migraciji telefonske komunikacije na najnovejšo tehnologijo vam ni treba skrbeti, da boste izgubili stranke. Ponujamo vam možnost, da obdržite svojo številko, ko migrirate na sistem Cloud PBX.
- Mednarodne številke
Za vaše podjetje so na voljo mednarodne telefonske številke. S strankami in partnerji v tujini se lahko iz vaše pisarne ali trenutne lokacije povežete in predstavite z lokalno telefonsko številko. Izbirate lahko med več kot 60 državami.
FUNKCIJE
- Interaktivni meni in avtomatski glasovni odzivnik (IVR)
Možnosti za nastavljanje delovnega časa, prilagajanje sporočil in usmerjanje dohodnih klicev najbolj primerni ekipi.
- Beleženje klicev
Poslušajte in spremljajte klice prek nadzorne plošče vašega brskalnika.
- Spremljanje in podrobni statistični podatki
Spremljajte število zgrešenih in opravljenih klicev, njihovo trajanje in še več. Ta funkcija deluje tako za dohodne kot tudi odhodne telefonske klice.
- Posredovanje in usmerjanje klicev
Nastavite pravila za distribucijo in posredovanje klicev med zaposlenimi, oddelki in celo med različnimi napravami.
- Mobilna aplikacija za Android in iOS
Vaši zaposleni lahko dohodne in odhodne klice opravljajo prek svojih pametnih telefonov, pri čemer pa se predstavijo s službeno številko.
Kako PBX optimizira poslovne procese vašega podjetja?
Rezultati bodo vidni skoraj takoj. Naše stranke nam sporočajo, da smo z uvedbo rešitve PBX uspeli doseči optimizacijo in popoln nadzor nad njihovimi komunikacijskimi procesi.
S samodejnim vnosom podatkov lahko končno omejimo izgubo poslovnih podatkov zaradi človeških napak. Hkrati pa zmanjšanje administrativnega bremena vseh procesov pomaga zaposlenim, da povečajo svojo učinkovitost in kakovost dela. Tako v velikem obsegu lahko skrajšate čakalne dobe strank in zmanjšate število zgrešenih poslov.
Nadzor kakovosti in optimizacija komunikacije sta zdaj povsem dosegljivi zahvaljujoč rešitvi v oblaku Cloud PBX. Z našo programsko opremo boste lahko spremljali neodgovorjene klice ter tudi omejili klice z osebnih prenosnih telefonov vaših prodajnih predstavnikov.