Od oktobra 2022, Softline posluje pod blagovno znamko Noventiq.
Uvedba oblačnih storitev (»cloud adoption«) je dandanes ključnega pomena, ko podjetja potrebujejo pomoč pri premagovanju obilice časovno občutljivih izzivov. Od izteka pogodb podatkovnih centrov, do sprotnih (»in-the-moment«) odzivov na grožnje kibernetske varnosti, je potreba po restrukturiranju finančnih bilanc privedla do hitrejših migracij infrastrukture kot storitve (IaaS; »Infrastructure-as-a-Service«). Migracija storitev v oblak ima številne prednosti, vključno z zmanjšanjem obratovalnih stroškov, zmogljivostmi za hitrejšo modernizacijo in večjo varnostjo. Vendarle pa običajno obstaja še poseben dejavnik, ki spodbudi začetek razprave o tovrstni migraciji. Postopek migracije v oblak se lahko sproži na več ravneh, kar privede do vzpostavitve hibridnega okolja ali polne uvedbe – v nadaljevanju povzemamo prav to, vključno z razlogom, zakaj izbrati migracijo v rešitev Microsoft Azure.
Izzivi denarnega toka. Microsoft Azure ima naročniški model oblikovanja cen, ki podjetjem znižuje stroške vzdrževanje osnovnih sredstev.
Grožnje kibernetski varnosti. Podjetja zaznavajo, da so bolj izpostavljena vdorom. Z rešitvijo Microsoft Azure je, z vgrajenimi varnostnimi zaščitami in protokoli, mogoče poslovne podatke podjetij lažje zavarovati.
Optimizacija stroškov. Podjetja poročajo, da morajo razbremeniti naložbe v informacijske tehnologije, da bi lahko resorse preusmerila v druga področja poslovanja, kjer bi jih bolj potrebovali. Svoje stroške lahko znatno zmanjšajo z rešitvijo v oblaku, saj jim po migraciji ni treba več plačevati stroškov, kot so vzdrževanje in nadgradnja strojne opreme. Z zmanjšano potrebo po podpori strojne opreme, izboljšanim upravljanjem in učinkovitejšimi procesi, lahko zgolj pri konfiguriranju virov navideznega računalnika (VM) v povprečju podjetja prihranijo od 20 do 30 odstotkov.
Hitro spreminjanje spletnih storitev in infrastrukture. Številne panoge, vključno z zdravstvom in prodajo na drobno, opažajo porast povpraševanja. Podjetja z omenjenih panog ugotavljajo, da njihovi obstoječi sistemi in rešitve preprosto več ne zadostujejo. Microsoft Azure, zaradi hitrega odzivanja na spremembe, omogoča lažje prehajanje med povečanjem/zmanjšanjem zmogljivosti, glede na trenutne poslovne potrebe podjetja.
Neprekinjenost poslovanja/obnovitev po katastrofi (»disaster recovery«). Podjetja skrbijo morebitne motnje oz. prekinitve v njihovih vsakodnevnih procesih. Microsoft Azure ponuja robustne načrte obnovitve po katastrofi (»disaster recovery«) in varnostno kopiranje, ki omogoča podjetjem neprekinjeno poslovanjene ne glede na to, kaj se zgodi.
Iztek pogodbe za podatkovno središče. Za številne stranke, s katerimi se pogovarjamo, je iztek pogodbe prelomna točka, na kateri začnejo razmišljati o možnost migracije v oblak.
Omogočanje dela na daljavo. Rešitve v oblaku zaposlenim omogočajo možnost dela od kjerkoli, kadarkoli in na katerikoli napravi.
Inovacija aplikacij. Dva pogosta izziva, s katerimi se podjetja danes soočajo, sta prekomerno dodeljevanje IT-virov na lokalnih »on-premises« platformah, ki omejujejo uvedbo sodobnih storitev. Oblak zagotavlja integrirano platformo za sodoben razvoj, kar lahko izboljša učinkovitost razvijalcev ter posledično stopnjo učinkovitosti celotne ekipe do kar 50 odstotkov.
Krajši čas do začetka trženja. Z zmanjšanjem stroškov upravljanja in razbremenitvijo proračuna, lahko podjetja namenijo več časa in truda hitremu razvoj programske opreme in rešitev. Hitrejše uvajanje storitev IaaS (»Infrastructure-as-a-Service«, infrastruktura kot storitev) in platforme kot storitve (PaaS; »Platform-as-a-Service«) jim omogoča hitrejšo in pogostejšo izdajo produktov.
Če se vam katera od zgornjih situacij zdi znana, vam priporočamo, da razmislite o možnost modernizacije svoje infrastrukture, aplikacij, oz. podatkov v oblaku. Softline je certificiran partner Azure Expert MSP, ki ponuja storitve, kot so ocena in migracija podatkovnega središča, modernizacija aplikacij in podatkov, DevOps kot storitve, storitve varnostnega središča in poslovanja v oblaku, ki so na voljo 24 ur na dan, sedem dni v tednu, ter storitve upravljanja oblaka. Obrnite se na nas za svetovanje in naši strokovnjaki bodo za vas poiskali najboljšo možno pot za modernizacijo vaše infrastrukture.